sheet metal

Forum destiné aux questions et discussions en français
Forum rules
Règles du forum et informations utiles.

VEUILLEZ LIRE CECI AVANT DE DEMANDER DE L'AIDE
pina

sheet metal

Postby pina » Thu Sep 19, 2019 9:49 pm

Bonjour, étant donner que je travail dans le monde de la CAO et le travail de la tôlerie je peut vous soumettre quelque idée pratique et intéressante à avoir dans le module sheet metal et surtout rendre l'atelier de conception de pièces bien plus intuitif .
Bien à vous
kisolre

Re: sheet metal

Postby kisolre » Fri Sep 20, 2019 6:48 am

Feel free to do so but bear in mind that this is mostly English speeking forum so you should try to either translate or post in relevant French subforum. It is not easy to follow multylanguage thread. I for example will not post in French, Google Translate will translate both English and French to Bulgarian, ....
jmaustpc

Re: sheet metal

Postby jmaustpc » Wed Sep 25, 2019 2:40 am

I moved this here away from the "Announcements" forum because that was not an appropriate forum and because the post was not in English.

Google translation
J'ai déplacé ceci ici loin du forum "Annonces" car ce n'était pas un forum approprié et parce que le message n'était pas en anglais.

pina wrote:
Thu Sep 19, 2019 9:49 pm
Bonjour, étant donner que je travail dans le monde de la CAO et le travail de la tôlerie je peut vous soumettre quelque idée pratique et intéressante à avoir dans le module sheet metal et surtout rendre l'atelier de conception de pièces bien plus intuitif .
Bien à vous
According to Google the translation is
Hello, since I'm working in the world of CAD and sheet metal work I can give you some practical and interesting idea to have in the sheet metal module and especially make the parts design workshop much more intuitive.
Yours truly